الحب الحلال

الحب الحلال

الاثنين، 17 أغسطس 2009

عيد ميلاد جرحى أنا



جرحي أنا




عدت سنة و الليله هاطفي شمعة الجرح القريب




جرحي أنا




جرحي اللي عشته من فراق أغلي الحبايب




شمعة دموع




شمعه أمل




شمعة حنين




شمعة ندم




قرب ياقلبي من الشموع




الليلة عيد أصعب دموع




عيد ميلاد جرحي أنا




الذكريات المؤلمة والجرح والاحزان ضيوفي




والورد معزوم انما خجلان وحيد يشبه لخوفي




لا الشوق ياقلبي أمرنا




ولا كان بأيدي اختار نصيبي




يبفى خلاص مكتوب لنا رغم البعاد يفضل حبيبي




شمعة دموع




شمعه أمل




شمعة حنين




شمعة ندم




قرب ياقلبي من الشموع




الليلة عيد أصعب دموع




عيد ميلاد جرحي انا




فاضل ثواني قليلة




ويعدى اول عيد لجرحى




والجرح هيعيش جوه منى




مش هيمحيه اى فرح




الذكرى مش ممكن تموت




او ييجي يوم وتختفي




الذكرى هيكون لها صوت




مع كل شمعة بتنطفي




شمعة دموع




شمعه أمل




شمعة حنين




شمعة ندم




قرب ياقلبي من الشموع




الليلة عيد أصعب دموع




عيد ميلاد جرحي انا








الأحــــــ إيناس ــــــزان