الحب الحلال

الحب الحلال

الخميس، 3 سبتمبر، 2009

ملاك الروح حبيبى




أحببتك


بكل حنانى ودفئى


أحببتك بكل آه فى قلبى


أحببتك فى نور الشمس


وضى القمر


أحببتك وأشتاق إليك


وإلى كل كلمة من شفتيك


أحببتك وأشتقت للقاء المستحيل معك


أنا لاشىء من دونك يا عمرى


إننى أحتاج إليك


أحتياج الحبيبة لحبيبها


وأحتاج إليك قدر احتياجى لنطق


كلمة أحبك

تحياتى

الأحــــــ إيناس ــــــزان


هناك 198 تعليقًا:

7annen يقول...

احجززززززززززززززززززززززز لحنونه

7annen يقول...

والتانى يا خواتى هموت من الفرحه

7annen يقول...

والتالت يا جدعان انا بحتل لولوللووووووووووى

وبحتل مين انوسه

7annen يقول...

والرابع قلبى هيقف من الفرحه

يالهووووووووووى

7annen يقول...

والخامس يا جدعان
الله اكبر

هجيب غرزه زرقه هنا واعلقها على الباب

7annen يقول...

السادس

اصلى بحب العب هنا

عند نادى انوستى

هههههههههههههههههه

7annen يقول...

السابع بقى وانا عماله العب ونسيت انى مقرتش البوست لحد دلوقتى

ههههههههههههههههههههه

7annen يقول...

التامن بقى اقولكم انى هروح اقرى واجى اوعى اشوف حد جه خد مكانى

يبقى بدا يلعب فى عداد عمره

ههههههههههههههههههههه

نداء يقول...

لالا انا هنا
مش لوحدك يا حنين

انا معاكى

هههههههههههههههههه

نداء يقول...

ورينى بقا ياحنين هتعملى فيا ايه

انا زيك بعشق الاحتلالات

ههههههههههههههههههه

ورينى نفسك بقا هتعملى فيا ايه

7annen يقول...

جااااااااااااااااااامد يا انوسه

كل انسان محتاج كلمه حب بس من قلب صادق

ربنا يسعدك يارب

ويهنيكى يا حبيبه قلبى

واشوفك دايما سعيده ومبسوطه

7annen يقول...

بحبك مووووت يا ايناس

وربنا يعلم انك اغلى من اخت كمان

بحبك اوى يا قمر التدوين

امووووووووووووه

حنين

7annen يقول...

نداء بلاش انتى متلعبيش فى عداد عمرك

خافى على شبابك

وش شرير اوى

نداء يقول...

التعلب فات فات وفى ايده سابع لفات

وانا التانيه

ههههههههههههههههههههههه


وحنين الاولى

لولولولولولولوىىىىىىىىىى

7annen يقول...

وبعدين اللى سبق اكل النبق وانا زى الفرررريك

لا يمكن يكون ليا شريك

نداء يقول...

حنين

هههههههههههههه

مش بخاف
ابعدى عن طريقى احسنلك

هههههههههههههههههه

نداء يقول...

وانا كمان

ولعبت وراك ما هو الغلط على نوسه

عااااااااااااااااااااااا

عامة مبروك ياستى نفسى احتل زيكم

نداء يقول...

حنين

نوسه تستاهل كل خير ربنا يسعدها يارب ويوفقها

اروح اقرء وارجع تانى

نداء يقول...

الله على الحب وجماله

مين فينا مش بيشتاق لحبيبه وبيتمناه يانوسه

ان شاء الله ربنا يكرمك ير ويرزقك الانسان اللى يسعد قلبك

نداء يقول...

جميل جداً عند قرأتي لهذه المنثوره كنت اعيش كل حرفاً فيها تعابيرك جميله تدل على مدى جمالك الداخلي وقلبك النقي الصافي الذي يحب بهذا الكم ويوصف حبه بهذا الكيف موفقه ان شاء الله وبجد أمرآة رمانسيه ادامها الله عليكي نعمه وحفظها من الزوال
نداء
اموووووووووووواه

د/ أحمد لاشين يقول...

هأعتبر نفسي الثالث
والتالتة تابتة
لم يسبقني سوي اثنين
وان كانا قد سبقوني كثيرا جدا
ربنا يكرمك
جميلة هي تلك الاحاسيس
ورقيقة تلك الكلمات

واعتذر علي التأخر لأنه واضح اني دايما متأخر

دمتي بود

نور العيون يقول...

بسم الله ماشاء الله على الاحتلالالات ايه ده كله ايه ده كله

ربنا يستر منكم هههههههههههههههه

نور العيون يقول...

للهمسة الوان ... واشكال ..
عذبة الطعم وحلوة المذاق ..
بيدك انتي اسقيتني شهدها...
وبروحك الدافئة احتضنتيني بعباراتك..
اي روح هذه تكمن داخلك .. تجعلني انساب بين
حروفك
عزيزتي وقفت هنا احاول ان اجر
صدى صوتي ... والملم حروفي
لاقول لك ... انتي من جعلتي
من حبي لك اسطورة
لالا
بل حقيقة لايقبل عقلي غيرها
مودتى

غير معرف يقول...

لقلمكِ هنا صوت الجمال
وسحر العزوبة
ورقي المعاني
دُمتِ نبراس حرف راقي
يروق لنا دوماً قرأته
ما أجمل حرفكـ ِحين يعانق الصفحات
تضع سحركـ ِبين جميل الكلمات ..
فتزداد جمالاً وعذوبــة
أنتى أيتها المسافره في مدن الخيال
رقي حرفكِ ليس له مثيل
مهما تحدثت.. سيكون حرفي ناقصاً
دمتِ ودام مدادكـِ الساحر
تحياتى
فارس الرومانسية

ريمان يقول...

انووووووووووووووووووووووسه



حبيبتى


معشل ع التاخير انتى عارفه الظرووووووووووووف


وحشانى بجد حبيبتى
















انما ايه الرومانسيه المفاجئه دى يا قمر



لا لا بجد خلينا كده بقى على طول


حلوه يا نوسه والله


وكمان العنوان جميل اوى

بس يا ريت فى الواقع يكون لسه فعلا فى ملايكه



بحبك يا انوووووووووووسه



خلى بالك من نفسك حبيبتى


ولو اتاخرت عليكى مش تقلقى انتى عارفه ان الياهو مش راضى يفتح معايا والموقع اللى بفتح منه بيعلق

akder يقول...

ياسيدتى كيف تكونى عاشقة الاحزان وانت بهذا الجمال الذى رأيته من خلال الجمل...والكلمات... والحروف..فاتمنى ان تكونى عاشقة الجمال والحببببببببببب ...

لنحيا فى اجواء الحب يقول...

اولا مبروك اللوك الجديد يااجمل انوسة

كعادتك رائعة فى خواطرك

وعلى فكرة العنوان جميل جدا برضه

دمتى بالف خير

ومنى سلام مصرى دائما

akder يقول...

لاتسألنى عن الحب...قيوده غرست ألما فى قلبى..ورمتنى فى اعماق بركان سالت منه الدموع...تقبلى مرورى...

حاول تفتكرنى يقول...

اعجبني القدرة على التعبير

بصدق

تحياتي

مسدس صغير يقول...

كلمات رقيقة
رقراقة
احييكى عليها

akder يقول...

هههههههههه....اههههههههههه

akder يقول...

ياسيدتى كيف تكونى عاشقة الاحزان وانت بهذا الجمال الذى رأيته من خلال الجمل...والكلمات... والحروف..فاتمنى ان تكونى عاشقة الجمال والحببببببببببب ...

akder يقول...

لاتسألنى عن الحب...قيوده غرست ألما فى قلبى..ورمتنى فى اعماق بركان سالت منه الدموع...تقبلى مرورى...

adel يقول...

كده اغيب يومين
تكتبيلي الكلام ده كله
ميرسيخ ميرسيخ

ربنا ميحرمك مني يارب

هههههههههههه

Pink Dreams يقول...

ازيك يا انوسه يا قمر

وحشاااااااااااااااااانى

Pink Dreams يقول...

طبعا البوست تحفه وجميل قوى


أحببتك بكل آه فى قلبى

الجمله دى حستها قوى قوى

تسلم ايدك يا قمر

تحياتى

هيثــم رمضـــان يقول...

حب وأحتياج وأشتياق وأنتظار لقاء ربما يأتي ويجمع الحبيبين , ما أصعب شعور الاحتياج للحبيب والعجز في الوصول إليه فهو يكون بمثابة طوق النجاه الوحيد من الغرق في الاحزان ويطول الانتظار بين ليل ونهار ويتصارع الامل واليأس فتخرج تلك الكلمات الرومانسية لتعبر عن حالة الحبيبة.

جميلة قوي يا إيناس وتسلم إيدك

تقبلي تحياتي

أنت عمرى يقول...

نوسه الجميله حبيبة قلبى

اخبارك ايه يارب تكونى بخير حبيبتى وربنا يكرمك اخبار الجماعه ايه كويسين ابقى طمنينى عليهم

أنت عمرى يقول...

يالأحساسك المرهف‏}
همسات ‏‏{ كم نحن محظوظون بحبك ‏--وكم أنا فخور بك--أشكرك بعدد نبض قلبي الذي قرأ أحاسيسك قبل عيناي أنتي تمتلكين الأحساس والقلب العازف لأوتار هذ الأحساس بصدق جعل منك سيدة القلوب برقتك_ _‏


مودتى
اخوك سلامه
سيمووووووووو

akder يقول...

ياسيدتى..القلب قد أضناه عشق الجمال..والصدر قد ضاق بما لايقال..يارب هل يرضيك هذا الظمأ..والماء ينساب أمامى زلال......الحب يا سيدتى سفر بلا انتهاء...وقمة الحب ان تحب من يجرحك ..

dodoo يقول...

البوست جميل يانوسه

ومفيش انسان يقدر يعيش من غير حب ومفيش حب للاسف من غير عذاب او احتياج

ربنا يوفقك ياقمر ويسعدك

أحمد الصعيدي يقول...

السلام عليكم
يانوسة من غير احتلال أو اضطهاد ورغم اني مش بعلق في لارمضان ولا بتابع مدونات

شكرا لاحتلالك عندي
وكل سنة وانت طيبة

مروة يقول...

على شواطئ أحساسكِ رست بي سفينة !!

شراعها أنتِ .. وبحرها عيناكِ .. وربانها قلبي ..

كلماتكِ .. كالشموع المنيرة .. التي تحترق لكي

يستضيء بنورها الكثيرون ممن لا يعرفون الحب ..

ولان حضوركِ علمني أنتظاركِ ..

ولأن غيابكِ لم يعلمني نسيانكِ ..

فسأظل مبحراُ دوماً إليكِ ..

فأنتي أصبحتي غيمةً تمطر في كل مكان ..

وكأني بـ حقول كلماتي تنتظر هتانكِ ..

فلا تحرمي عطشى الحروف .. لقائك يومـاً ..

مروة يقول...

كلماتك جدا رائعة تسلم اناملك بكل بحرف وبكلمه وبكل معنى

لاسع افندى يقول...

هى الناس دى بايته عندك نفسى الحق حتى التعليق العاشر خلا ص انا تعقدت



تحيه لاسعه

عاشقة الأحزان يقول...

7annen

مبروك اول تعليق

عاشقة الأحزان يقول...

7annen


لالالالا اوعى تموتى
مين هيعلق عندى
هههههههههههههههههه

عاشقة الأحزان يقول...

7annen


لولولولولولولولىىىىىىىىى

عاشقة الأحزان يقول...

7annen

سلامة قلبك حبيبتى

عاشقة الأحزان يقول...

7annen


هاتى ياختى والله المدونه محسوده على الاخر
هههههههههههههههههههه

عاشقة الأحزان يقول...

7annen

العبى برحتك يا حنونه

عاشقة الأحزان يقول...

7annen

وانا كمان بحبك ياقلبى ربنا ما يحرمنيش منك بيبى

امووووووووواه

عاشقة الأحزان يقول...

نداء

نورتى ياقمر بجد وحشتينى مووووووووووت

عاشقة الأحزان يقول...

نداء

الحب بس للاسف مفيش حد بيقدر

عاشقة الأحزان يقول...

نداء

ربنا ما يحرمنيش منك ولا من رقة كلامك ياقلبى


بحبك مووووووووووووت

عاشقة الأحزان يقول...

د/ أحمد لاشين

نورتنى ياقمر وجودك بيشرفنى

ربنا يسعدك يارب

دمت بكل خير

مودتى

عاشقة الأحزان يقول...

نور العيون

الله اكبر من عينيك ارى يا بت

عاشقة الأحزان يقول...

نور العيون

حبيبتى نورهان ربنا ما يحرمنيش منك

ايه يا بنتى الكلام الجميل ده
ربنا يكرمك يارب

عاشقة الأحزان يقول...

غير معرف

فارس الرومانسيه

متشكره قووى لحضرتك
نورتنى

عاشقة الأحزان يقول...

ريماااااااااااان


حياتى

تسلميلى ياقلبى ربنا لا يحرمنى منك يارب

بحبك قوووى ومقدرة ظروفك حبيبتى

سلامى
اموووووووووواه

عاشقة الأحزان يقول...

akder

متشكرة قووى لحضرتك

نورتنى

عاشقة الأحزان يقول...

لنحيا فى اجواء الحب


الله يبارك فيك كله من زوقك ياقمر
نورتنى

عاشقة الأحزان يقول...

akder

ميرسى لحضرتك

عاشقة الأحزان يقول...

حاول تفتكرنى

ميرسى قووى لحضرتك
ربنا يكرمك
نورتنى

عاشقة الأحزان يقول...

مسدس صغير


ميرسى ياقمر ربنا يسعدك

مودتى

عاشقة الأحزان يقول...

akder

ميرسى قووى

عاشقة الأحزان يقول...

akder

ده كتير قووى

متشكره لكرم اخلاقك

مودتى

عاشقة الأحزان يقول...

adel


هههههههههههههههه

ماشى ماشى
وهو انا اطول يعنى

عاشقة الأحزان يقول...

Pink Dreams

وانتى كمان وحشتنى قووى يا حبيبتى ربنا ما يحرمنيش منك يارب

عاشقة الأحزان يقول...

Pink Dreams


الله عليكى حبيبتى وعلى كلامك السكر

تسلميلى

اموووووووووواه

عاشقة الأحزان يقول...

هيثم رمضان

ربنا يخليك ياقمر وتسلم
ميرسى على كلامك اللى زى السكر

مودتى

عاشقة الأحزان يقول...

انت عمرى

انا الحمد لله تمام وانتم اخباركم ايه
وحشتونى قووووووووووى

عاشقة الأحزان يقول...

انت عمرى

ميرسى ليك ياسلامه على كلامك الجميل ليا

ربنا ما يحرمنيش منك يارب
مودتى

عاشقة الأحزان يقول...

akder

متشكره قووى لحضرتك على رقة كلامك

عاشقة الأحزان يقول...

dodoo

تسلميلى يا اججمل دودو

ربنا يسعدنا جميعآ

عاشقة الأحزان يقول...

احمد الصعيدى

وعليكم السلام ياقمر نورتنى بجد

وميرسى لحضرتك
رمضان كريم

عاشقة الأحزان يقول...

مروة

حبيبتى وحشتنى قووووووووووووووى

اخبارك ايه عارفه انى مقصرة معاكى جامد

بحبك كتيررررررررررر

عاشقة الأحزان يقول...

مروة


تسلميلى حبيبتى لى كلامك العسل زيك

امووووووواه

عاشقة الأحزان يقول...

لاسع افندى

ولا يهمك ولا تزعل خالص بجد نورتنى ومكانك جو القلب

مودتى

أحلام حقيقية يقول...

تسلم ايديكى ياقمر ويسلم احساسك وربنا يكرمك ياااااااارب باللى يقدر المشاعر والاحاسيس الجميلة دى كلها متزعليش منى يااااريت :(

أحلام حقيقية يقول...

يالهويزززززززززز انتى عاملة ليه اشراف على التعليقات جديدة دى ؟؟؟؟

RAZY EL HAWARY يقول...

ازيك عامله ايه معلش على التاخير


ما حكايتك اتعرفت وموضوعك بان
اتريك دايب لاخرك وعامل فيها غلبان

احزان مين وبتنجان مين بس انتى يا اما بتشتغلينا يا اما خايفة من الحسد وعاملة الاسم دا
ماتخفيش يا ستى عنينا مربعة مش مدورة

بوست فظــــــــــــيع
يابختك يا مخيمر
مش اسمه مخيمر بردو :)

لك ودى واعتزازى
رازى

.. هعزف لنفسي يقول...

البوست دا كان امتي !! اية دا
دا كان من 8 ساعات بس يوصل التعليقات 79 انا مش بحسد انا بقر بس
دا انا بفضل ايام بنش علي 18 تعليق او 13 كمان يوم ما تعدي معايا يكون 48 تعليق بردي ع التعليقات

اية دا انا روحت فين !!!!!
ههههههه معلش بئي
...............
المهم حضرتك عاملة اية يارب تكوني بخير ورمضان معاكي بخير ويرزقك العتق من النار
...............
بجد كلمات جميلة رائعة
فما أجمل الحب عندما يكون نبراثا للمتحابين لهدف اسمي واغلي
واما احلاه عندما يكون في ظل الشريعة الاسلامية
ربنا يكرمك ياايناس يارب
معلش اصلي مستعجل رايح مشوار دلوقتي تبع النبراث اللي قولت عليه دا :x;)

Mr.Hazem يقول...

يا سلاااااام
كلمات بجد تخرج من قلب محب
دائما قمة في التميز والابداع يا انوسة
يعطيكي العافية يااااارب
ووالله اشتقتلك كتييييييييييير

لك ودي

د. ياسر عمر عبد الفتاح يقول...

جميلة فعلاً ...

كل سنة وحضرتك طيبة

عاشقه الرومانسيه يقول...

كلماتك رائعه ياايناس

بس.......

مفيش حد يستاهل صدقينى

akder يقول...

حقيقي مشاعرك جميلة جداااااا فياعزيزتى اسمى شئ هو الحب ياتى بدون سبب ولايعترف ب....فشئ جميل ان تكونى محبة والاجمل منه ان تكونى محبوبة والاجمل من هذا وذاك ان تكونى محبة ومحبوبة فالك منى كل امنياتى لك بالسعادة ويحظ حبيبك بكى سلااااااااااااااااااام

akder يقول...

المراة التى تفقد حبيبها امراة احبت بينما التى تحتفظ بحبيبها امراة اتقنت فن الحب

زهرة الحب يقول...

السلام عليكم


كلمات جميله والله وانتى اجمل


رمضان كريم

أحمـــــــــــــد أبو العلا يقول...

الله الله على الرومانسيه والكلام الجميل ده

مصعب صلاح يقول...

السلام عليكم
أهدي هذه الكلمات إلى ابي رحمه الله

fL0weR-giRL يقول...

السلام عليكم
_______________

انوسه ازيك

ايه بس الحلاوه ديه

ربنا يكرمك ويحقق كل ماتتمني

^_^

تقبلي مروري

لا تـــشـــتــــاق يقول...

هييييييييييييييييييه
هييييييييييييييييييييييه يادين النبي
عظمه على عظمه ياستى

لا تـــشـــتــــاق يقول...

غرست الحب غرسا في فؤادى
ولا اسنوا الى يوم التنادى
جرحت القلب بالهجران منى
فشوقي دائم والصبر فانى
.............................
ماذا اقول لكى ؟اسمحى لي بأن اقدم اقتراحا وهو انك لستى عاشقه للاحزان ليس هذا ابدا ان يكون مسماكى عزيزتى انتى جد غاليه جد اكن لكى من التقدير والاحترام كثيرا
ادام الله لكى بوح قلبك وقلمك ولسانك بعاطر وجميل الكلمات
كل عام وانتم بخير

جوجو يقول...

السلام عليكم

مشاعر رقيقة وصادقة من انسانة رقيقة وصادقة جميل اوى يا نوسة

تحياتى

قلب ارهقته الاحلام يقول...

اززيك يا انوسه

وحشتينييييي

كل سنه وانتي طيبه ياقمرر

ودايما متألقه وجميله

دمتي بألف خيررر

♥ Am fOpa'D ♥ يقول...

بتكسف بتكسف
ايه الكلااام ده
حاسها كله مرادفات لكلمة الحب باختلاف التصوير

مبرووك على الصورة الجديدة,,,:)
وكل سنة وانتي طيوبة

نهر الحب يقول...

ياحبيبتى
الحب جميل حقا
ولكن لماذا اشتقتى للقاء المستحيل؟
لم مستحيل مادام هناك قلوب نابضة بحب وافى وصادق؟
ربنا يوفقك يارب ويسعدك دائما انت ومن تحبى.


خالص تحياتى

نهر الحب

أحمد الصعيدي يقول...

نوسة لو انت علي النت
الحقي احتلي المدونة بسرعة
هههههههههه

rony يقول...

اييييييييييييييه بس ده كله
كل ده حب
يا بخته يا ستى يا بخته
انتى فسرتى الحب ببساطه
ومعانى حلوه اوووووووووووووى
بس نصيحه حاسبى من الناس
ليحسدوكى انتى وهو
المثل بيقول ..
دااااااااااارى على شمعتك
............. اييييييييييييه؟؟؟؟؟
ربنا يديم عليكى الحب
تحيااااااااتى

beautiful mind يقول...

انوسه الجميله
بجد كلامك روعه واحساسك اروع
انا عارف ومتاكد انك اكثر من شلال من الاحساسيس والعواطف والمشاعر الجميله التي تنتظر من يقتنصها ليحيا بها حياة ابديه
سلمت يداك ودومتي بالمحبه متالقه


علي فكرة انا موجود كل اسبوع ان شاء الله ( اربع وخميس وجمعه )
يعني هكون متابعك علي طول
يلا تصبحي علي خير

غير معرف يقول...

اللقاء المستحيل

تضاد اخرج من قلبك حقيقة مريرة كيف تعشقين بكل هذا القدر من ياس للامل
علمت ان الامل هو الحياة ولكنك غيرتى مفهومى للامل
كل سنة وانتى طيبة

ahmed_k يقول...

كلمات جميله يا عاشقه
وما كان من القلب يصل مباشرة للقلب
كل سنه وأنتي طيبه
ورمضان كريم

heba يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

بصراحة موضوع جميل بجد وكلمات حلوة قوى لانها من حد بيحب بجد ومن قلبة وبتمنى يكون فى ناس بتحب كدة فى الدنيا

يــــــــــارب يكون فى حب بالشكل دة فى زمنا دة وفى ناس بتحب من قلبها كدة يارب وبتمنالك الخير يارب


هايل ياانوسة

heba

yasmina يقول...

ايه الجمال دة كله بجد البوست جميل اوى اخر حاجة بكل كلمة فيه
وكل كلمة بتضم الف معنى
بجد وحقيقى حلو اوى دة كفاية العنوان
كل سنة وحضرتك طيبة
ورمضان كريم

أبو كريم يقول...

سورى يا أنوش أتأخرت عليكى فالتعليق

إيه الجمله الروعه دى

أحتاج إليك
قدر أحتياجى لنطق كلمه أحبك

دمت بكل الخير

وأدعو الله بدوام السعاده والحب

تقبلى مرورى الذى جاء متأخرا بعض الشىء

مي يقول...

إننى أحتاج إليك


أحتياج الحبيبة لحبيبها


وأحتاج إليك قدر احتياجى لنطق


كلمة أحبك

انتى جميلة اوى ربنا يديم عليكى الحب
ويقصر المسافات ما اقوى الشعور بالاحتياج فى الحب
وحشتينى يا انووووسة
اموووووه

عاشقة الأحزان يقول...

احلام حقيقه

وحشتنى قوووى يا حبيبتى ربنا ما يحرمنيش منك يارب

وماقدرش ازعل منك حبيبتى

عاشقة الأحزان يقول...

احلام حقيقيه

احسن يا حبيبتى
لان بيجينى تعليقات مش ولا بد
ههههههههههههههههه

عاشقة الأحزان يقول...

RAZY EL HAWARY

اهلا بيك ياقمر ماشى ولا يهمك
الله اكبر خمسه وخميسه
ههههههههههههههههه
نورتنى

عاشقة الأحزان يقول...

هعزف لنفسى

يا فاتح ياعليم يا رزاق يا كريم

ايه القر ده بس يا جدعااااااااان

ماشى ماشى

ربنا يسعدك يارب
مودتى

عاشقة الأحزان يقول...

Mr.Hazem

اهلا بيك ياقمر نورت الدنيا كلها

ربنا يبارك فيك يارب

عاشقة الأحزان يقول...

د. ياسر عمر عبد الفتاح

كل سنه وحضرتك طيب
متشكره قووى لحضرتك

مودتى

عاشقة الأحزان يقول...

عاشقة الرومانسيه

دودو حبيبتى

وانتى كمان وحشتنى يا قلبى ومعاكى حق ان مافيش حد يستاهل
بس دى مجرد حاله حبيبتى

نورتينى

عاشقة الأحزان يقول...

akder

متشكره قووى لحضرتك ولمرورك وكلامك الجميل

عاشقة الأحزان يقول...

akder

ميرسى قووى ليك يا فندم

نورتنى

عاشقة الأحزان يقول...

زهرة الحب

الله اكرم
متشكره قووى ليكى حبيبتى

نورتينى

عاشقة الأحزان يقول...

احمد ابو العلا

ربنا يخليك يا باشا
نورتنى

عاشقة الأحزان يقول...

مصعب صلاح

ربنا يكرمك ويصبر قلوبكم
الله يرحمه

عاشقة الأحزان يقول...

fL0weR-giRL

وعليكم السلام ياجميل

تسلميلى حبيبتى ونورتى الدنيا كلها

مودتى

عاشقة الأحزان يقول...

لا تشتاق

هههههههههههههههههه

ايه يا بنى مالك هههههههههههههههه
شايفنى ام كلثوم ولا ايه

ماشى ماشى

عاشقة الأحزان يقول...

مى

وانتى كمان وحشتنى قووى يا قمر
ربنا ما يحرمنيش منك يارب ولا من كلامك العسل زيك

اموووووووووووواه

عاشقة الأحزان يقول...

ابو كريم

ولا يهمك ياقمر المهم انك نورتنى

يسلم مرورك

عاشقة الأحزان يقول...

لا تشتاق

متشكره قووى ليك ياقمر بجد كلامك جميل تسلم ليا من كل شر

مودتى

mimi يقول...

كل سنة وانتي طيبة ورمضان كريم

أنا مختفية شوية لظروف

بس الحمد لله بدأت أرجع

ربنا ينورلك طريقك

ويريح بالك

عاشقة الأحزان يقول...

جوجو

حبيبتى

ربنا يخليكى ياقمر
تسلمى

عاشقة الأحزان يقول...

قلب ارهقته الاحلام

اهلا بيكى ياقمر
نورتنى ووحشتنى قوووووووووووووووى
ربنا ما يحرمنيش منك حبيبتى
نورتينى

عاشقة الأحزان يقول...

♥ Am fOpa'D ♥

الله يبارك فيكى حبيبتى
تسلميلى ونورتينى قوووووووووووووووووووى

رمضان كريم

وليد الاسلام (لاتنسوا غزة من الدعاء) يقول...

كل عام وانتم طيبون وربنا يديم عليكم رضاه وسعادته

عاشقة الأحزان يقول...

نهر الحب

وانتى كمان حبيبتى ربنا يسعدك يارب
وحشتنى قووووووووووووى
اخبارك ايه ابقى طمنينى عليكى

مودتى

عاشقة الأحزان يقول...

احمد الصعيدى

ههههههههههههههههه

قمنا بالواجب يا برنس
ههههههههههههههههههه

عاشقة الأحزان يقول...

rony

حبيبتى لا يهمك

ده مجرد احساس مش شرط انه يكون حب ولا حاجه
المهم احساسك بالحب وخلاص
هههههههههههههههههه

نورتنى حبيبتى

عاشقة الأحزان يقول...

beautiful mind

هيما الجميل
ربنا يبارك فيك ياقمر وبجد مبسوطه وفرحانه انى هطمن عليك كل اسبوع
ربنا يسعدك يارب ويطمنا عليك

مودتى

عاشقة الأحزان يقول...

غير معرف

متشكره لحضرتك
وكل سنه وانت طيب

عاشقة الأحزان يقول...

ahmed_k

اهلا بيك وكل سنه وحضرتك طيب وبجد سعدت بمرورك الكريم
رمضان كريم

عاشقة الأحزان يقول...

heba

ازيك ياهبه وانتى كمان وحشتينى قوووى

ربنا ما يحرمنيش منك يارب

ومتشكره قووى لمرورك الكريم

رمضان كريم
مودتى

عاشقة الأحزان يقول...

yasmina

اهلا بيكى ياقمر نورتنى بأول زياره ليا وان شاء الله مش هتكون الاخيره

رمضان كريم علينا وعليكم

متشكره قووى لحضورك الاجمل

مودتى

blue-wave يقول...

كالعادة
كلمات ولا اروع بصراحه
تحياتى

ديالا يقول...

نوسه حبيبتي عارفه والله اني مقصره معاكي

بس بجد سامحيني ظروفي صعبه


يارب يانوسه تلاقي الحب المستحيل وميبقاش مستحيل ربنا يكرمك يارب

blue-wave يقول...

كلمات من الأخر
كالعادة

عاشقة الأحزان يقول...

mimi

حمدالله على السلامه والمهم انك رجعتى ربنا يطمنا عليك يارب

دمتى بكل خير
وربنا ما يحرمنيش من دعواتك الجميله
مودتى

عاشقة الأحزان يقول...

وليد الاسلام


متشكره قووى لحضرتك

عاشقة الأحزان يقول...

ديالا

وحشتينى قووى
الله يكون فى عونك بس ابقى طمنينى عليكى
نورتينى

عاشقة الأحزان يقول...

blue-wave

متشكره لحضرتك يادكتور
نورتنى

ميرام يقول...

(:
ربنـا يسعـدك
كل سنة وانت طيبة
واعذري انقطاعي

اســ الغربه ـــير يقول...

يااااااااااااااه بقالى فتره مش بدخل ولا بقرى ولا بعلق ولا كان ليا نفس حتى ابص على المدونه وفجاه دخلت هنا لقيت فيه ملايكه وسعاده وفرحه انا اتاخرت كتير اه بس مش اوى بردو يدوب 145 تعليق ده مركز بردو قولت احجزه بقى اتمنالك كل خير يانوسه واسف لو كنت مقصر بس ظروف ربنا يحميكى ويهنيكى بيبى اخوكى مشمش

دموع القمر يقول...

يااااااااااااه

دا الواحد اتأخر خااالص

ياخبر

دموع القمر يقول...

انوسة حبيبتى

انت عارفة متأخرش عنك ابدا

لكن ظروف الجرنال هى اللى منتعنى انى

اتابع حاجة الايام دى فلو اتأخرت اعذرينى

تحياتى لكى حبيبتى

أحمد الصعيدي يقول...

معلش بقي يا نوسة
ستوتة عملتها فيكي امبارح
ههههههههههههه

الحقي احتلي البوست بتاع النهاردة
واعملي حسابك
إن شاء الله لأخر رمضان كل يوم فيه جديد

Hesham يقول...

ايناس العزيزة
ايه الكلام الجميل دا واضح ان الصيام لم يؤثر فيكى بل امدك بقوة لتكتبى هذا الكلام الجميل
معذرة ياانوس فانا امر بظروف حرجة اليومين دول علشان كده مبتبعش الأصدقاء وان كان عزائى انى قد اعود الى مصر هذا الشهر للإستقرار وهذا هو مانتهى اليه مشوار الغربة القصير

سارة احمد يقول...

وأحتاج إليك قدر احتياجى لنطق كلمة احبك...كلمة قوية اوي ياايناس صعب اوي الحب الصامت صمتة بيزيد المشاعر فيجعل فوق وجع الحب وجع السكوت والشوق تسلم ايدك ياايناس القصيدة حلو اوى

عاشقة الأحزان يقول...

ميرام

كل سنه وانتى طيبه حبيبتى وربنا يسعدنا جميعا
نورتينى

مودتى

عاشقة الأحزان يقول...

اسير الغربه

مشمش اخويا وحبيبى
ربنا ما يحرمنيش منك ياغالى ويطمنى عليك
ربنا يكرمك يارب ويوفقك وتسلم ليا من كل شر

ربنا يحميك

مودتى

عاشقة الأحزان يقول...

دموع القمر

ولا تاخير ولا حاجه
المهم انك موجوده معايا هنا

وحشتنى قووووووووووووووووى

عاشقة الأحزان يقول...

دموع القمر

ولا يهمك ياقمرى المهم انى اطمنت عليكى
ربنا يكرمك خير يارب ويوفقك للخير حبيبتى

عاشقة الأحزان يقول...

احمد الصعيدى

كله تمام والحمد لله
وان شاء الله المرة الجايا ناخد المركز الاول

مودتى

عاشقة الأحزان يقول...

Hesham

هشام الغالى وحشتنى ياقمر

انا تمام الحمد لله
وان شاء ربنا معاك فى قرارك اللى انت اخدته بالنسبه لرجوعك لوطنك
ربنا معاك
مودتى

عاشقة الأحزان يقول...

ساره احمد

ربنا يكرمك حبيبتى وكل سنه وانتى طيبه
رمضان كريم

غير معرف يقول...

مااجمل من هذة الكلمات المعبرة
والمشاعر الرقيقه
ان دل انما يدل على ان صاحبة هذة الاحاسيس المرفهه انها ذو احساس فياض ملىء كله بالحب الصادق الطاهر
مع تحيات
الجريح من الاحباب

غير معرف يقول...

حبيبتي ...
أنا متسائل فيكي ...!
من أين أبدأ.. وما هي طريقة وصف عينيكي ..!
كيف لا أسأل وهل طاب السؤال
الا اذا سؤل في معاليكي ..!
يا حبيبة أنا متيم ...
حتى في رفَ رمشيكي ..!
أغار من الرمال التي طائتها قدميكي..!
يا حبيبة ..يا عشيقة ..
أنا طفل في دمع عينيه... شوقُ يناديكي ..!
راكضاً.. ضاحكاً.. متبسّماً ...مستلقياً.. تحت ظلال خديكي..

يا حبي ..من أين أبدأ .. وأنا بادئ قبل بدئ الروح ..
قبل بدئ الجروح ..من قبل حتى.. بدايات الحروف...

يا حبيبتي ... أنا لست فقط متحير فيكي ..!
انني بكل براءة... أناديكِ....أناديكِ؟

يا حلوة الأزمان ..
يا قصيدة نزار التي كتبت على ورق الريحان ..!
يا ألحان فيروز التي حفرت في الآذان ..!
أهواك ..كثيرا ..أحبك ..
أنا لست عاشقا لك
بل أنا مدان.. فيكي ..مدان ..!
حبيبتي ... أتأمل ورقي ..أحاكي دفتري..
أناقش صمتي ..أحاول ..يائساً تسكيت همسي..!
عنونة حسّي..!!!
فؤادي..أنت يا ودادي..فقط ..ردّي..أجيبي سيدتي .
.فأنا حكاية ... من حكايات كان يا ما ..كان....
رجل في الدنيا ..ولكني في هواكِ مستعبد مأسور الكيان...
حبيبتي لما لا أسأل ..
وقد جعلتني يا عمري قيد الاستسلام..!
قلبي ..روحي ..يتمنيانك ..كذا الشريان...
ان جسدي ..شجرة وأنت ربيعها الذي كسى الأغصان..
في الحب ..تساؤل ..وفي الغرام تحايل...
حبيبتي ...تكلمي..!!
أجيبيني..لايوجدفي اجابات الغرام تكاسل ..

أنا سيدتي..
لا أحب.. ولكن عندما أراك ..تبدأ حربي مع الخواطر..
فتاتي ..خاطرتي ..ياأحلى ماخطّه قلمي .
قولي ..تكلمي ..فأنا وأنت مازلنا في الهوى نحاول..!!
حدثيني....جامليني ..
علميّني ..كيف جدلت هذه الجدايل .."
من أين أتيتي بلون ..الحلق ..؟
كيف أوجدتي فيني كل هذا القلق..؟
من زنّر قدميكي ..بتلك الخلاخل.."
لما يا عمري ..لما !!
أصبحت فيني الشغل الشاغل ..
حبيبي ..أنت سألت ..
والآن تريد اجابة ..أتعتقد أني أهواك ..كعادة..!!

صديقي..حبيبي..!!!
الحب عند النساء قضية فيها الفرح ..عناء.."
أوهل تدري ..كيف تتعارك عيون العذارى ..
مع الليالي السوداء.."

لماذا تسأل فتاة ..جوابها في حبك ..بكاء.."

لا تسألني حبيبي.... لا تسألني!!
لهفتي..غبطتي ..هواء رئتي..
نبض أوردتي ..كل تفاصيل أنوثتي ..
كلهم نادوك ..باستياء..
صديقي...لا تكن صديقي..
كن ..أو لا تكون
فأنا ..أحبك ..أحبك ..أحبك..
أحبك...يا الهي ما هذا الداء.....؟
حبيبي...
ناقشني بغير ذلك ...
اسأل لوعتي ..الجواب دائماً فيه آهات...


ككل البنات ..أهواك في السرَ
لست حرة لأجرب المغامرات...
لست جريئة لفعل المعجزات
لست قوية لأواجه العادات ..
أنا نعم ..أهواك ..أهواك أنت بالذات ..
أهوى الهواء الذي تعطر بممشاك ..

حينما سألتني ..ياسيدي..
عثرت على أنوثتي
وجدتها ..مهملة ..مدفونة مع الأمنيات...
لاحظة أني لست طفلة ..بدأت أكره الحلويات..
أدركت بسؤالك يا حبي ما قيمة النظر الى المرآة...

حبيبي ..أنت من درسني علم الأنوثة ..
وأنت من أمر قلبي ..أن يحزن ..أن يفرح..
وأن يعزف نبضه أجمل النوتات..
حبيبي..
أقرأت يوما كتاب الأمنيات ...؟
انه ليس ككل الكتب ..!!
بل هوا صفحات سهر وسطور دمع
ذرفتهاعيون الصبايا على سطح القمر...

بدخولك في حياتي ..يا سيدي
درست معاني اخرى لحرف ..الهاء
كتبته بكثير من اللغات ...
حينما أنطقه ..له معنى ..
وحينما تقوله أنت له ألف.. ألف.. معنى!!!
بل له الكثير الكثير من المفردات ...!!!

سيدي ...غرامي
أنا ربيع ما تفّتح زهره ..إلا بنسمات هواك ..
أنا صيف
ما سمرّة ..شطئانه إلا بشمس عيناك..
أنا خريف ..
ما اصفرّت أوراقه ..إلا شوقا لدنياك..
أنا شتاء ..
بارد ..وأنت نار الحنين التي تدفّئة بها الأحشاء ...
حبيبي ..أنا أربع فصول ..
وأنت... ثمار المحصول..
أنت... حديثي المعسول ..
أنت ...خدي المبلول..
أنت ..سرٌّ..ماذا فيه أقول ..ماذا فيه أقول...!!!

..حبيبي..

كنت صغيرة ..
أنظر لتفاصيل رجولتك.. بحيرة..
ثقافتي فيك ..
مجرد نقطة ماء في أرجاء.. بحيرة ...
أحبك ..جداُ ..
إنني عاشقة ..لا تسألني ...أرجوك..

اقرأني في عيونك ..
دعني أكتب ..ذكريات أنثى ..
في صفحة شعرك وفنونك..

حبيبتي ...
طلبت منك أن تحبيني قليلا..
تمنيت دوما ..أن أراك ولو بحيلا..
حديثي مع نفسي كان دائما ..
كمن يخاطب في الحروب قبيلة...

أوكل هذا كان عندك...!!
ولم تقولي يا بخيلا...!
لم لم تحاولي ..
فالجدار كان بيني وبينك ..جداً..جداُ طويلا..
حاولت العبور ..لكنني..
.ما وجدت في هذا الغرام وسيلة..

حبيبتي ..
سؤالي كان جرحا قديم ..
كان ليلاً ظليم ..كان شحذ سكين ...
والآن بما قلتيه ..كبلسمٍ أشفى الجرح العليلا ..

أحبك ..أكثر ..أكثر
أنا سألت ..فشكراُ
لقد أحسنتي في الجواب ..مقيلا

غير معرف يقول...

حبيبتي ...
أنا متسائل فيكي ...!
من أين أبدأ.. وما هي طريقة وصف عينيكي ..!
كيف لا أسأل وهل طاب السؤال
الا اذا سؤل في معاليكي ..!
يا حبيبة أنا متيم ...
حتى في رفَ رمشيكي ..!
أغار من الرمال التي طائتها قدميكي..!
يا حبيبة ..يا عشيقة ..
أنا طفل في دمع عينيه... شوقُ يناديكي ..!
راكضاً.. ضاحكاً.. متبسّماً ...مستلقياً.. تحت ظلال خديكي..

يا حبي ..من أين أبدأ .. وأنا بادئ قبل بدئ الروح ..
قبل بدئ الجروح ..من قبل حتى.. بدايات الحروف...

assafo nbani يقول...

انوس العزيزة دائما و ابدا
انا اسف اني جيت متاخر
اسف ان اكون من الاواخر اللي استمتعوا بابداعك ده
لا بل احاسيس جياشة احاسيس تبين عمق القلب الكبير الذي تحملينه بين جوانحك
عزيزتي
ليدم الله عليك نعمة الحب فهي من النعم التي ان اخطات الطريق الينا عشنا تعساء مدى الحياة
مودتي

ghorBty يقول...

السلام عليكم

كيفك يا ايناس ان شاء الله تكوني بخير

وحشاني والله كتيررررر

ربنا يكرمك يارب ويرزقك كل خير

وكل عام وانت بخير

الازهرى يقول...

بخخخخخخخخخخخخخخ

لماذا يرتبط الحب دوما بالاحتياج
الحب عطاء ومنح واخذ
وتشبع
فأين الإشتياق ؟

نحياتى دوما

Hossam يقول...

حبيبة قلبى العزيزة على قلبى
بجد وحشتينى جدا
وكالعادة كلمات حساسة ورقيقة وبتعرفنى اد ايه انك شخصية فريدة وراقية فى شماعرك
بجد وحشتينى جدا
رمضان مبارك

زهور الامل يقول...

ربنا يجعل كل ايامك حب في حب يا انوسة يا رب

احاسيسك جميلة اوي ما شاء الله عليكي

اخيرا مدونتك فتحت معايا انا مش مصدقة نفسي
كل لما اجي ادخل عندك يقولي هذه المدونة مفتوحة للقراء المدعوين فقط اتكسف على دمي واروح تاني
بس تقريبا انا صعبت عليكي قمتي فاتحالي الباب

تحياتي يا قمر

أحمد الصعيدي يقول...

النهاردة الساعة خمسة ونص فرصتك للتعليق الاول وخدي بالك حنين قاعدة متربصالك
هههههههههههه

تنوريني دايما

انا ودماغي يقول...

الله عليكى يا انوشة

الكلام جااااااااااامد اوى..الواحد محتاج كلام زى ده

SaMoNa يقول...

شكرا أخت ايناس على مرورك
واتمنى لك كل الحب والود
سامونة

اللؤلؤة يقول...

السلام عليكم
موضوع رائع
وجهد مشكور
جعله الله فى ميزان حسناتك
خالص تقديرى

ومازلتُ أتعلم يقول...

جميييييل اووى
ربنا يكرمك يإيناس

assafo anaroze يقول...

ايناس
اللي علق عندك باسم اسافو نباني
هو انا اسافو اناروز
انا اسف علقت عن طرق الخطأ بذاك الاسم
مودتي القلبية

thunder يقول...

من يومين دا وكل دول علقوا لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
دا انا فى افترة الهباب بتاع الغيبة دى ولا واحد عبرنى كدا
عااااااااااااااااااااا
عااااااااااااااااااااا
قر وحسد وحقد طبقى عاالى
الجودة كداااااااااااااا

عمرو يقول...

كلمة الحب الصادقه لها مفعول السحر فى الاٍنسان .. بتغير تفاصيل حياته للأحسن و بتجعل الرؤيا قدام بصيرته أوضح و أشف ..
كلماتك دائما صادقة الحس و لها بريق محبب للنفس ..
تقبلى تحياتى و تقديرى ..

ليس فقيرا من يحب يقول...

يلهوىىىىىىىىىىىىىىى

دا انا اتاخرت خااااااااااااااااااااااااااااااالص

ليس فقيرا من يحب يقول...

سامحنى يا جميل الجهاز كان ميت خالص

ولسه صاحى من الغيبوبه النهارده

ليس فقيرا من يحب يقول...

ايه يا انوسه الجمال ده

كلمات تنبض بالرقه

ربنا يسعدك يارب وتعيشى

فى سسعاده وهنا مع انسان طيب

تحبيه ويحبك

عاشقة الأحزان يقول...

غير معرف

متشكره قووى لحضرتك بس ياريت كنت اتمنا اعرف حضرتك مين

نورتنى عامة
مودتى

عاشقة الأحزان يقول...

غير معرف

وكمان حضرتك شاعر ايه الجمال ده كله

ربنا يسعدك يارب
ومتشكره قووى القصيده هايله

عاشقة الأحزان يقول...

assafo nbani

اسافو الجميل
اخبارك ايه يارب تكون بخير يارب
ومتشكره لمرورك اللى بجد اسعدى
دمت بالف خير

عاشقة الأحزان يقول...

ghorBty

حبيبتى وانتى كمان وحشتنى قووى

كل سنه وحضرتك طيبه

مودتى

عاشقة الأحزان يقول...

الازهرى


نورتنى ومتشكره لمرورك الكريم

مودتى

عاشقة الأحزان يقول...

Hossam

حسام الجميل
ربنا يخليك وانا كمان بحبك فى الله ربنا يبارك فيك وبجد نورتنى

مودتى

عاشقة الأحزان يقول...

زهور الامل

حبيبتى ابدا والله انا كنت قفله المدونه عشان كنت بغير البلوج بس مش اكتر بس بجد نورتنى وان شاء الله تشرفينى على طول

مودتى

عاشقة الأحزان يقول...

احمد الصعيدى


ههههههههه
انا مش بيهمنى وقمت بالواجب
مودتى

عاشقة الأحزان يقول...

انا ودماغى

ربنا يكرمك يارب نورتينى حبيبتى
مودتى

عاشقة الأحزان يقول...

SaMoNa

ربنا يكرمك يارب وبجد نورتنى
وان شاء الله يبقا التواصل
مودتى

عاشقة الأحزان يقول...

اللؤلؤة

جزاك الله كل الخير

مودتى

عاشقة الأحزان يقول...

ومازالت اتعلم

نورتينى ياحبيبتى ومتشكره قووى على كلامك الجميل والرقيق زيك

مودتى

عاشقة الأحزان يقول...

assafo anaroze

اهلا بيك يا اسافو ولايهمك
انا كنت عارفه بجد انه انت
نورتنى

عاشقة الأحزان يقول...

thunder

ياناس ياشر كف قر
ههههههههههههه

حمدالله على السلامه نورت البلوج ياثندر
وان شاء الله منور الناس اللى بتحبك على طول
مودتى

عاشقة الأحزان يقول...

عمرو

استاذى الفاضل
نورتنى بجد تعليقى عندى بيشرفنى كتير

ربنا يديم الود
ومتشكره على رقة كلامك

مودتى
ايناس

عاشقة الأحزان يقول...

ليس فقيرا من يحب

ماشى ماشى الناس اللى جايا متاخره

عاشقة الأحزان يقول...

ليس فقيرا من يحب

حمدالله على السلامه والف سلامه على الجهاز

الله يرحمه

نورتينى يا رانيا وبجد وحشتينى قوووووى
امواة

عاشقة الأحزان يقول...

ليس فقيرا من يحب

ربنا يكرمك يا رانيا ولا اتحرم منك يا غاليه
نورتى
ايناس

ঔღঔ نـــوارة ঔღঔ يقول...

الله الله

تجننننن يا بت

ربنا يجمع بينكم على خير يااااااارب

امووووووووووووووووووواه

عاشقة الأحزان يقول...

ঔღঔ نـــوارة ঔღঔ

ربنا ما يحرمنيش منك ياقلبى داعواتك حبيبتى

şoмa ēŁ3āşħē2 يقول...

كم نحتج لكمة احبك فى حياتنا
عندما يكون مصدرها القلب تكون حاملة لآعلى ولآاجمل مشاعر
تحياتى لكى يا عسل