الحب الحلال

الحب الحلال

الأحد، 19 ديسمبر 2010

مش هو



مش هو

الي كان بيسابق ضله و الي كان بيموت و اكون له كان بيحلم بيا سنين

مش هو

الي كان همه في الدنيا اني احس هواه لو ثانيه و كانت تملي دموعه العين

مش هو

الي بعد كتير حنيتله و لما شافني ضعفت و جيته سابني و راح مع ناس تانين

مش هو

الي بعد العمر ده كله بعد ما عاشت روحي في ضله داس علي قلبي في غمضه عين

مش هو

و انا مش زعلانه انه اتهرب انا بس حزينه و بستغرب مثل دوره بجد ازاي و مابانش عليه

كان لازم افهم من الاول ان الفيلم ده مش هايطول

و الي يبص في مره لبره خاين بعنيه

مش هو

الي اوهبله نفسي و حبي و الي اعشيله و ادوس علي قلبي يفرح قلبه و قلبي حزين

الي بعد ما بان علي اصله ينفع اضيع عمري في وصفه و هو زيي كتير خاينين

مش هو الي اديله تاني الفرصه او اسمحله يرسم بكره هو في قلبي مالوش حنين

مش هو الي نفسي و بحلم بيه والي هاعيش و هاموت و ارضيه مسيري الاقي طريقه منين

مش هو

وانا مش ندمانه علي الفرقه ابدا بالعكس بقيت اقوي طول ما القلب بيعرف ينبض هايخاف ليه

كان لازم يفهم من الاول ان الفيلم ده مش هايطول

و ان الي يبص في بره لمره راحت عليه

ليست هناك تعليقات: