الحب الحلال

الحب الحلال

الخميس، 16 ديسمبر 2010

عتاب حبيبين بعد الفراق



الحبيب

بتحبينى ورجعالى تانى تحبينى
ولا الزمان كان اسى عليكى ضيعتى فى حبك
وراجعه اواسيكى منااللى حبيت واخلصت ليكى
لا صدقنى حبيتك وغلطت عمرى انى نسيتك
لما بعدت وهنت عليا مشفتش يوم معنى الحنيه
ورجعالك انت تحبنى وتودنى وتكون جنبى تضمنى
انا كنت زمان بشتاق ليكى بتمنى مره نور عنيكى
كنت بشوفك واتمناكى انى اشوفك واستناكى


الحبيبه
سامحنى خلاص وفى الحب سماح
ورجعت ندمانه وبقولك بامانه انى حبيتك
وانتى يا قلبى هتحبينى ولا فى حبك هتظلمينى
هتنسينى عذابى معاكى لما كنت بستناكى
هتنسينى كسرتى يوم مسبتى حنيتى
اوعدك بدموع عنيه ان قلبك هوا اللى ليا
انك انت حياتى شوقى وحبى وكل ذاتى
مش هسمح لنفسى تانى وقلبك ده كل الامانى
وانا هوعدك مش هبعدك وفى قلبى دايما دنيتك
وهخبيكى جوه عنيه جوه رموشى بلحنيه
وانا بقولك انت حبيبى انت نصيبى ونور عنيه
هتكون تملى جوه فى قلبى جوه فى شوقى ودموع عنيه
هرجعلك بشوقى ليكى بحبى ليكى من غير عتاب من غير ندم
وانا
بس هحبك وهعيش فى قلبك وده وعد منى لاخر عمرى
وانت الدنيا كل الدنيا بشوفها فيك بنظره عنيك
متسبنيش ولا لحظه جايه ولا حتى ثانيه تغيب عن عينى


تحياااااااااااااااااااتى

إينااااااااااااااس

ليست هناك تعليقات: