الحب الحلال

الحب الحلال

الجمعة، 23 أكتوبر 2009

مجرد إحساس حسايته


تنوية بوستى اللى فات شغال

على شقاوة

*****************

أنا قولت


أنا قولت ان انت صفحة من حياتى قلبتها
ايام بلعنها كل م بفتكر يوم منها
ايام بندم عليها يا ريتنى عمرى م عيشتها
انا هفضل اقول كرهت بأعلى حس واعلى صوت
انا بينى وبينك انت اتقطعت كل الخيوط
انسى انى ارجع واسامحك مستحيل
ده أنا لو هموت
وأنا مين علمنى اكون قادر ومين قوانى غيرك
انا منك شوفت قسوة م شوفتهاش من حد غيرك
ايوة اتعلمت منك ايوة كتر الف خيرك
انسى الايام دى ترجع
ذكرياتى معاك بتوجع
مهما تبكى ومهما تدمع كل شىء بيننا انتهى
انسى القلب الحنين قلبى جرحه م كانش هين
من سنين وانا مش مبين الف دمعة مسحتها
يا سلام على الدنيا ديا

رجعتلى وندمان عليا
دوق و جرب م المرار ومن القسية و حسها
انا كنت زمان بقول علشان حبيبى اتحملك
كل م تبعدنى عنك كنت برجع احنلك
مجنون مين ده اللى كان يقول واحشنى اشتقتلك
ولا ذكرى معاك فاكرها
م لكش عندى ذكريات

ده انا بندم على الثوانى وعلى الدقايق والساعات
واهى غلطة وادينى اهو اتعلمت من كل اللى فات
وانا هنسى فى يوم م جيتلك
قولت رافض دنيتك
ده انا كنت فى عز ضعفى قابلت ضعفى بقوتك
لو كنت صحيح حبيبك قولى ايه اللى مسكتك

********************

مع تحياتى
الأحــــــ إيناس ــــــزان