الحب الحلال

الحب الحلال

السبت، 17 أبريل، 2010

يارب


كلمة خرجت من قلبى
************
يــــــــــــــارب اغفر لى وارحمنى
يـــــــــــــارب اعنى وخفف عنى
يــــــــــارب قنى عذابك يوم تبعث عبادك
اللهم
اشفى جميع مرضى المسلمين وارفع عنهم
كم من الاشخاص الذين هم بحاجة لدعواتنا
وطلب المغفرة والرحمة منه
ربما يحتاج الأنسان لسبب يجعله
يتقرب
الى الله ويحس بأنه ضعيف ولايملك الا الدعاء
لاتطلب من العبد حاجة فأنه يغضب

وأطلب من رب العباد فأن لم تطلبه يغضب
فالناس لن ينفعوك بشى ؟؟
ايقنت ان السعادة ليست دائمة فلا بد من يوم حزين
ياله من عذاب وياله من تعب
بالامس كنت تضحك واليوم تبكى
من الألم
لا تملك سوا دموع تخفف عن مابك من جراح
لكن نحمد الله على كل حال .. واذا احب الله عبدا ابتلاه

دعواتكم
تحياتى
//
//
الملاك الحزين
إينـــــــاس

هناك 147 تعليقًا:

الملاك الحزين يقول...

ممكن أخد أول تعليق


///

///

*****
ربى لا تذرنى فردا وأنت خير الوارثين

الملاك الحزين يقول...

لو كنت متوكلا عليه حق التوكل

لما قلقت من المستقبل
ولو كنت واثقا من رحمته تمام الثقة
لما يئست من الفرج
ولو كنت موقنا بحكمته كل اليقين
لما عتبت عليه في قضائه وقدره
ولو كنت مطمئنا الي عدالته بالغ الاطمئنان
لما شككت في نهاية الظالمين

الملاك الحزين يقول...

اللهم ارفع غضبك ومقتك عنا يااااااااااااااااااارب
ربى لا تؤاخذنا بما فعل السفهاء منا
ربنا يسترها علينا

أنت عمرى يقول...

طيب

ممكن اخد تانى تعليق
ونقول سلامو عليكو

أنت عمرى يقول...

نوسه النوسه كونوسه

اخبارك ايه ياقمر
ربنا يسعدك يارب
ويحفظك
ويكرمك كل الخير يارب

أنت عمرى يقول...

يارب ارحمنا برحمتك التي وسعت كل شئ واغفر لنا ذنوبنا وذنوب المسلمين
اللهم انت اعلم بحاجاتنا فاقضها لنا وعجل لنا بقضائها انك على كل شئ قدير

اللهم استجب دعائنا ودعاء ابائنا وجميع المسلمين


ربنا يجزيك عنا كل الخير ويوفقك يارب لما يحبه ويرضاه
بندعليك والله من كل قلوبنا
لانك تستهلى كل الخير
مودتى

غير معرف يقول...

ربنا يرحمنا برحتمه ويشفى كل مريض ان شااء الله

فعلا كلنا محتاجين ندعى من قلوبنا ولاخوانا
ولكل انسان مسلم

ربنا يجزيك كل الخير
ويجعلها بميزان حسانتك يارب

تحياتى
رعد

الملاك الحزين يقول...

أنت عمر
اهلا يا سلامه
نورت
انت مش تانى انت منور فى اى وقت ياقمر

الملاك الحزين يقول...

انت عمرى


انا الحمد لله كويسه بخير
ربنا يخليك يارب يا ارق ابن خال فى الوجود
ولا اتحرم من سؤالك عنى

الملاك الحزين يقول...

انت عمرى

امين امين

ربنا يتقبل منك يارب
وجزاك الله عنا كل الخير

تحياتى

الملاك الحزين يقول...

غير معرف

اذيك يا رعد
والله بشكرك على اهتمامك ومرورك الدائم
ربنا يسعدك يارب
ولك مثل ما دعوت

مودتى

مصعب صلاح يقول...

السلام عليكم

مصعب صلاح يقول...

احتلاااااااااااااااااااال

مصعب صلاح يقول...

القواااات تتقدم
نياهاهاهاهاهاهاها

مصعب صلاح يقول...

المدونة ف ايدينا

مصعب صلاح يقول...

من النهاردة مفيش ملاك حزين انا الملاك الحزين انا الملاك الحزين

مصعب صلاح يقول...

آه قبل ما انسى
هاعلق ع الموضوع بعدين

مصعب صلاح يقول...

الرد على التعليقات

مصعب صلاح يقول...

الملاك الحزين

مبروك أول تعليق واللهم استجب

مصعب صلاح يقول...

انت عمري

مبروك تاني تعليق
ونوسة النوسة كونوسة بخير وكويسة ع الآخر
اللهم استجب

مصعب صلاح يقول...

رعد
آه والله عندك حق كلنا محتاجين للدعاء فهو مخ العبادة

مصعب صلاح يقول...

الملاك الحزين انتهى زمنك يا كبيرة
عفوا هذا زمن الكنج مصعب صلاح

زكرياء يقول...

لقد احببت كتاباتك اتمني لك التوفيق

و اتمني ان اتعرف عليك

مصعب صلاح يقول...

ايه رأيك هو دا الأحتلال الأصلي

مصعب صلاح يقول...

طيب فاصل ونواصل لنا لقاء قريبا جدا
القوات مازالت منتشرة وكل خرم ف المدونة عارف مكانه
وريني بأه هتهربي ازاي

مصعب صلاح يقول...

حد ليه شوق ف حاجة

مصعب صلاح يقول...

زكريا

شكرا ع التعليق

نياهاهاهاهاهاهاهاهااهاهاهاهههاه

دندنة قيثارة الوجد يقول...

الأيام دول .. ولكن تظل رحمة الله واسعة .. ربنا اغفر لنا وتقبل توبتنا .. آمين

لولا وزهراء يقول...

ايناس
دوام الحا من المحال
حتى الصعب المحال
ربنا يفك كروبنا
ويفرح قلوبنا

ياااااااااااارب
يالها من كلمه قليلة الحروف عميقة المعانى
من اعماق قلبى اقول يااااااااااااارب يفرح قلبك ويسعد ايامك ربنا يرضيكى باللى مقسوم ليكى

ليس فقيرا من يحب يقول...

اللهم امين

اذا غلبتك هموم الدنيا وضاقت عليك الارض

واذدادت ابتلاءاتك فتأكد انه الله يحبك

ويشتاق لسماع صوتك وانت تدعوة

ربنا يسعدك ويفرج كربك يارب

اللى مع ربنا عمره ابدا ما حاجه تضره

ولازم يكون كل امره خير

ربنا كبير قووووووووووووووووووووى

الملاك الحزين يقول...

مصعب صلاح

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

الملاك الحزين يقول...

مصعب صلاح

هههههههههههه

احتلالالالالالالالالالالالالال مين ياعمونا

الملاك الحزين يقول...

مصعب صلاح

لالالا بلاش يامصعب انت مش قدى يابنى ارجع عن اللى فى دماغك ياض

الملاك الحزين يقول...

مصعب صلاح

هههههههههههههه

فى ايديك ولا فى رجلك ياض
نيهاهاهاهاااااا

الملاك الحزين يقول...

مصعب صلاح

قال انت ملاك حزين قال

ماشى يا مصعب

هههههههههههههههههههههههههههههه

الملاك الحزين يقول...

مصعب صلاح

ماشى هتعلق على الموضوع بعدين
ولن انسا لك هذا الموقف يا مصعب

هع هع

الملاك الحزين يقول...

مصعب صلاح

هههههههههه
وكمان هترد على التعليقات
اه يانااااااااا منك يانى

الملاك الحزين يقول...

مصعب صلاح

ميرسيخ

ميرسيخ

هههههههههههههههههه

الملاك الحزين يقول...

مصعب صلاح

ولا عمرى هينتهى يامصعب انا الكنج
وانا اللى فى المقدمه

وهتشوف

الملاك الحزين يقول...

زكرياء


متشكره ليك يافندم

منور

الملاك الحزين يقول...

مصعب صلاح

وكمان رديت على رعد وعلى انت عمرى وعلى زكرياء

والله هولع فى مدونتك وهتشوف

الملاك الحزين يقول...

مصعب صلاح

هو فى بعد كده رئى

انت تنفع تروح تحتل اسرئيل من نفسهم هيسلمو على طول والله
هههههههههه

الملاك الحزين يقول...

مصعب صلاح

مش هرد عليك ولا هرب
هرجعلك وهتشوف يا مصعب
نوسه هتعمل فيك ايه

الملاك الحزين يقول...

مصعب صلاح

منتظراك يا جدع
ولو جدع ورينى بقا

مممممممممممممممممممم


قررت نوسه النوسه كونوسه
جمع قواتها
وقوات المدونات المجاوره

وقررنا ما هو ات

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الاتى هناك يامصعب

فاصل ثم نواصل

الملاك الحزين يقول...

دندنة قيثارة الوجد

ربنا يغفر لنا ويسمحنا ويرحمنا برحمته

الملاك الحزين يقول...

لولا وزهراء

ربنا يسمع منك يارب
اللهم امين يارب العالمن
اللهم استجب

الملاك الحزين يقول...

ليس فقيرا من يحب

اللهم امين



فعلا ربنا كبير اووى وقادر على كل شىء
ربنا يستجيب يارب

موناليزا يقول...

اللهم اشفى مرضى المسلمين
وفرج هم المهمومين وفك كرب المكروبين

كلما ضاقت حلقاتها فرجت

الملاك الحزين يقول...

موناليزا

اللهم استجب يارب العالمين

امين امين

نداء يقول...

اللهم ما اشفنا واشفى مرضانا يارب وارحمنا وارحم موتانا يارب العالمين

نداء يقول...

اللهم انى احبك واحب من يحبك فاجعل الله حبى لمن احبك شفاعه تقبل لمن عصااااااااك

نداء يقول...

ربنا يتقبل منك يارب
ويرضى عنك حبيبتى

نور العيون يقول...

اللهم اعنا على ذكرك وشكرك
وحسن عبادتك

امين

نور العيون يقول...

اللهم اشفنا شفاء ليس بعده سقما ابدا..اللهم خذ بيدنا اللهم احرسنا بعينيك التى لا تنام .

واحفظنا بعزك الذى لا يُضام . و ارحمنا بقدرتك علينا ّ.أنت ثقتنا و رجائنا يا كاشف الهم . يا مُفرج الكرب يا مُجيب دعوة المُضطرين .اللهم البسنا ثوب الصحة والعافية عاجلا غير اجلا يا أرحم الراحمين..
اللهم اشفنا اللهم اشفنا اللهم اشفنا...اللهم آمين.

نور العيون يقول...

ربنا يرزقنى واياكى حب الله
والعمل الصالح اللى يغفر لنا

جزاكى الله كل الخير

غير معرف يقول...

اللهم اظلنا تحت ظلك يوم لا ظل الا ظلك ولا باق الاوجهك
يوم لا ينفع مال ولا بنون والا من اتى من الله بقلب سليم
واسقنا من حوض نبيك محمد صلى الله عليه وسلم شربه هنيئه مريئه ولا نظما بعدها ابدا
واجعلنا اللهم من اللذين لا خوف عليهم ولا هم يحزنون ومن اللذين يدخلون الجنه بغير حسااب اللهم امين يارب العالمين )) يارب اشفي مرضانا

تحيااااااااااتى
روان

ابتسامة حزن يقول...

ربنا يتقبل دعائك
اللهم دبرلنا امورنا
فنحن لا نحسن التدبير

لاسع افندى يقول...

يارب

زكرياء يقول...

السلام عليكم ممكن تساعديني اريد فقط ان اسالك عن اشياء تخص تطوير المدونة
و شكرا مسبقا

rony يقول...

ربنا يسمع منك ويرحمنا ويفرح كل قلب حزين
يااااااااااااارب

thunder يقول...

عم قول يارب قووول يااااارب
هههههههههههههههههههه والله التوبك جامد اوى وربنا يجعله فى ميزانك يارب ومش بتريقى وعهد الله لكن وانا دخل افتكرت امبارح والفقر اللى حاصل هههههههههههههههههههه ما علينا اتز الشمال بقى

انا جيت اقولك عم قول ياااارب قوول يارب واخرج اذ ربما ارجع ارجع يحرقك مش ارجع اللى هى قئ دى ارجع تانى ع بلليل يعنى 8 كدا بس مينفعش ادخل على المدونهز واخروجز من غيرز ما ارخمز
شيلى حروف ال (ز ) تكسبى اغنية مصطفى كامل لو لم اكن مصرينا لو ددت ان اكون بوركينين فاسويين
لاء لاء مش هى دى يحرقك استنى ايوا عم قول يارب بس قول يارب اه ه ه ه قولى يارب

الصبر حلو بس كمل حلمنا متقولش بكرة بكرة ملك ربنا
والله فى سماه لتروق اوى واياااااااه تضحك لينا بس قول يارب
عم قول يارب بس قول يارب
هههههههههههههه وربنا وربنا لاانيمك من المغرب يا صين
اتزحلق بقى ايوا صح محدش يربط التعليق والنبى بى البوست دا شئ والتعليق شئ تانى خالص فاهمنى يا نحمدوز
ههههههههههههههههه ياله انسحااااااااااابوا بوبون سيما مش هتقدر تغمض عينك

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

مش عارفه اقولك ايه يا ايناس
ربنا يهون عليكى ويزيح عنك
و يبث امنه و طمأنينته فى نفسك

امين يارب العالمين

عصـــــــــــام الــــديــن يقول...

انوسه هانم
عمنا أبو العتاهية زمان من يجى عشرتاشر قرن قال ايه



خَليليّ! إنّ الهَمّ قَدْ يَتَفَرّجُ، ....... ومِنْ كانَ يَبغي الحَقّ، فالحقُّ أبلجُ

وذو الصّدقِ لا يرْتابُ، والعدلُ قائمٌ ....... على طُرُقاتِ الحَقّ، والشّرُّ أعوَجُ

وأخلاقُ ذي التّقوَى وذي البِرّ في الدّجى ....... لهُنّ سِراجٌ، بَينَ عَينَيْهِ، مُسرَجُ

ونِيّاتُ أهلِ الصّدقِ بِيضٌ نَقِيّةٌ، ....... وألسُنُ أهلِ الصّدْقِ لا تَتَلَجْلَجُ

ولَيسَ لمَخلوقٍ على اللهِ حُجّةٌ، ....... وليسَ لهُ منْ حُجّة اللهِ مَخرَجُ

وقد دَرَجَتْ مِنّا قُرُونٌ كَثيرَةٌ، ....... ونَحنُ سنَمضِي بَعدَهنّ ونَدرُجُ

رُوَيْدَكَ، يا ذا القَصرِ في شَرَفاتِه، ....... فإنّكَ عنَها مُستَخَفُّ، وتُزْعَجُ

وإنّكَ عَمّا اختَرْتُهُ لَمُبَعَّدٌ، ....... وإنّكَ مِمّا في يَدَيْكَ لمُخْرَجُ

ألا رُبّ ذي ضَيْمٍ غَدا في كَرامَةٍ، ....... ومُلْكٍ، وتيجانِ الخُلُودِ مُتَوَّجُ

لَعَمرُكَ ما الدّنْيا لَدَيّ نَفِيسَةٌ، ....... وإنْ زَخرَفَ الغادونَ فيها وزَبْرَاجُوا

وإنْ كانَتِ الدّنْيا إليّ حَبيبَةً، ....... فإنّي إلى حَظّي منَ الدّينِ أحوَجُ

يارب يتقبل دعائك

الملاك الحزين يقول...

نداء

ربنا يشفى مرضى المسلمين
امين يارب

الملاك الحزين يقول...

نداء

اللهم انى احبك واحب من يحبك فاجعل الله حبى لمن احبك شفاعه تقبل لمن عصااااااااك

الملاك الحزين يقول...

نداء


ويتقبل منك يا حبيبتى
ربنا يسعدك يارب

الملاك الحزين يقول...

نور العيون


اللهم امين يارب العالمين

الملاك الحزين يقول...

نور العيون


اللهم اعنا على ذكرك وشكرك
وحسن عبادتك

الملاك الحزين يقول...

نور العيون

اللهم امين ويتقبل منك يا نورهان يارب

الملاك الحزين يقول...

غير معروف



متشكره ليكى يا روان

ربنا يسمع منك حبيبتى

ولكى مثل ما دعوتى

نورتينى

الملاك الحزين يقول...

ابتسامة حزن


وحشتينى نورتى فينك من زمان

ربنا يسعدك يارب

الملاك الحزين يقول...

لاسع افندى



امين يارب

الملاك الحزين يقول...

rony

ربنا يتقبل يارب
ويسمع منك حبيبتى

الملاك الحزين يقول...

عصام الدين

اهلا ياعصام


جميله اووووى
اول مره اعرفها
دمت بكل خير

الملاك الحزين يقول...

صيدلانيه طالعه نازله

ياااااااااااااااارب
يسمع منك ياقمر اللهم امين

ولكى المثل

الملاك الحزين يقول...

thunder


يا ويلكم يا ويلكم
ويحك يا سباعى

وأيةةةةةةةةةةةةةةةةة


نورت يافقر لن انسا لك الموقف اللى حصل امبارح انا فضلت منتظره ولا حياة لمن تنادى

انا كنت ناويه ليك نيه بلاك بلاك
بس خلاص هتنزل المره دى

ونسمع اغنيه ليلة امبارح ما جنيش نوم واحنا لسه فى اول يوم
وعم قول يارب يارب وان شاء الله الحلم هيتحقق بس قول يارب

ههههههههههههههههههه

وربنا انت اخف دم وارق واطيب مخلوق اتخلق
ربنا يسعدك يارب ياسباعى
وتمام وعلم فى انتظارك على 8

ههههههههههههههههههههه

ربنا يحميك يا سباعى يارب

كانت معكم من امام الكيبورد
نحمدوز هانى
تشاو

Ms Venus يقول...

كلنا بنقول يارب


ربنا معاكى دايما

الملاك الحزين يقول...

زكرياء


مافيش مشكله ممكن حضرتك تسيب ليا الاميل الخاص بيك للتواصل

ونورت ومتشكره لحضرتك

الملاك الحزين يقول...

Ms Venus

ونعمه بالله كلنا بنقول يارب

اســ الغربه ـــير يقول...

السلام عليكم

ازيك ياانوسه اخبارك ايه
يارب تكونى بخير
بعتذر عن تقصيرى معاكى بس كنت فى اجازه مش تباركى لاخوكى يابت نزلت اتجوزت ابقى طمنينى عليكى يارب تكونى بخير وهيثم وماما عاملين ايه ربنا يوفقك ياايناس ويسعدك

مروة يقول...

مساء الخير


ازيك حبيبتى
اخبارك ايه يارب تكونى بقيت احسن من امبارح

متزعليش يانوسه

هجيلك كمان شويه

مروة يقول...

ربنا يتقبل منك يارب
وربنا يشفى كل مريض
ويارب يرفع عنا البلاء

وياريت كلنا نحب بعض واللى فى قلبه اى حاجه وحشه يبتدى صفحه جديده

ونقوووووووووووول يارب
وندعى للغير كماندعى لانفسانا

ويارب يصلح حالك يارب
ويتقبل منكى صالح الاعمال
ويرزقنى واياكى الجنه ياعمرى
خلى بالك من نفسك
وجزاكى الله كل الخير

مودتى
مروه

ليله شتاء يقول...

السلام عليكم
اللهم أمين يارب تقبل دعوتك ان شاء الله
دعواكى جميييييييييييييييييله جدااااااااااا ومريحه للنفس جدااااااااااااااااا


دمتى بخير
وجزاكى الله خيرا

الملاك الحزين يقول...

اســ الغربه ـــير


وعليكم السلام

ازيك ياحماده
وحشتنى والله
يابنى انا عارفه انك اتجوزت مش احنا اتكلمنا بالموضوع ده
الف مليون مبروك
وان شاء الله قريب اووى نفرح بالنونو
ويارب يتربى فى عزك

ربنا يخليك يا حماده يا مشمش يا سكره
نورت البلوج

الملاك الحزين يقول...

مروة


حبيبتى
مش اقدر ازعل منك حبيبتى
انا عندى كام مروة
ربنا معتش يجيب بنا اى وحش يارب

الملاك الحزين يقول...

مروة

ربنا يسمع منك حبيبتى يارب
اللهم اميييين يارب العالمين

الملاك الحزين يقول...

ليله شتاء

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

ربنا يسعدك يارب
ويريح بالك كمان وكمان يارب

نورتى

إمرأه من ثلج يقول...

انا بسأل على طول عليكى ريمان والله وبطمن عليكى منها

ربنا يكرمك وكل لما تقربى منة هيكرمك اكتر

ادعيلى وبجد بحبك فى الله

ريمان يقول...

السلام عليكم

انووووووووووووووووووس بقالى شويه كتير عماله اعلق والتعليق مش راض يوصل

بجد زهقت من النت الغلس ده


خصوصا بقى مدونتك من حلاوتها بتهنجلى النت


هههههههههههههههههههه

ريمان يقول...

وحشانى بجد يا انوس
عامله ايه يا قمر
يا رب تكونى بخير

ربنا يريح قلبك يا رب حبيتبى ويسمعنى عنك كل خري

وانتى بجد اكتر من اختى

وهفضل دايما معاكى وهفضل دايما جمبك انا بجد بعزك اوى يا انوسه


ربنا يسعدك ويفرحك يا رب ويبعد عنك كل شر

خلى بالك من صحتك عشان خاطرى وخدى العلاج فى مواعيده

عايزه ابقى مطمنه عليكى دايما


والله اذا احب عبدا ابتلاه بس لازم العبد يصبر على الابتلاء عشان يبقى فى ميزان حسناته وبجد ربنا كريم اوى

خلى بالك من نفسك حبيبتى

امواااااااااه

خواطر شابة يقول...

يا من اليه المفر
ومن اليه يلجأ المضطر
وياقريب العفو يامولاه
ويا مجيب كل من دعاه
بك استغثنا يامغيث الضعفاء
فحسبنا ياربي انت وكفى
تحياتي وودي عزيزتي

كلمات من نور يقول...

اللهم يا ميسر الأحوال يسر علينا كل عسير ..اشف مرضانا و ارحم موتانا وتقبلنا يارب دوما ولا تجعلنا من المردودين ............وحشتيني يا أيناس أيتها الملاك الجميل

مرايتى يقول...

اللهم أمين

اللهم راضنا بقضائك فلا نستبطأ ما أجلت ونرضى بما قضيت

ليس لنا سواء رب ندعوه يكشف السوء ويرفع البلاء ويعطى دون جفاء
أسأله سبحانه أن يرزقك من خير الدنيا والأخره وأن ينر قلبك بنور الإيمان ويسعد قلبك اللهم أمين

احاسيس آيوشه يقول...

انوسة يارب تكونى بخير يارب
ربنا موجود فى كل لحظة مش فى لحظات الضعف والالم بس موجود فى كل وقت
بس الانسان مش بيفتكره اوى ويقرب منه الا لما يتاكد انه ضعيف ملهوش غيره
ابقى طمنينى عليكى ياااااريت

well يقول...

ان مع العسر يسر ..


والحمد لله الذى لا يحمد على مكروه سواه
..
..

..

تحياتى

مصعب صلاح يقول...

يا صباح الفل
القوات الوحي قلمية تتحدث
مكني الاشراف مش هتمكني انا مش بخاف
--
طب ليه تشوهي صورتي وانتي بتردي ع التعليقات
ماشي يا ست نوسة
القوات النهاردة واخدة بريك بس الضربة اللي جاية مش بسيطة
نياهاهاهاهاهاهااهاه
ضحكات شريرة متقطعة

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

السلام عليكم
وصباح الخير
وعامله ايه ووحشتينى
كل دول مع بعض .. تخيلى بقه :)
.
.
الكلمه اللى خرجت من قلبك جميله اوى وطيبه جدا ربنا يقبل دعواتك
آمين يا رب العالمين
:)

أحــوال الهـوي يقول...

صباح الخير

مش لاقي حته اكتب فيها

التعليقات محتله و متسيطر عليها


اعمل ايه


تحياتي

هيثــم رمضـــان يقول...

اللهم أصلح حالنا وأحوال المسلمين وفرج الكرب عن المكروبين وأجعلنا من المقربين امين

تحياتي

Hesham يقول...

ايناس
يارب يارب يارب اجمل حروف ربنا يكرمك

star in the sky يقول...

نوووووووووووووووسة

ازيك وحشااانى موت اخبارك ايه يارب تكونى تمام وبخير

يااااااااااااااااااااارب ساعدنى

بجد محتاجة له اووووى يقف جنبى ويساعدنى فى حاجات كتيرة مش عارفة اعملها لوحدى ولا عارفة اقرر فيها لوحدى

زهور الامل يقول...

اللهم اشفي كل مرضانا ومرضى المسلمين
وابعد عنهم الشرور
واصلح احوالهم واحوالنا

اللهم امين

تحياتي

فاروق بن النيل يقول...

إيناس..إبتسامة ملاك.. .الملاك الحزين...
آمين ....آمين ... يارب العالمين ....
إذا أردتى أن تصرخى فاصرخى عزيزتى!*!
إذا وددت أن تشتكى فاشتكى صغيرتى!*!
وإذا رغبت أن تبكى فمعها دمعتى!*!
ولو قررتى أن تدعوا فمعك دعوتى !*!
" اللهم إنى أشكو إليك ضعف قوتى !*!
وقلة حيلتى وهوانى على الناس , يارب المستضعفين وأنت ربى , إلى من تكلنى ؟
إلى بعيد يتجهمنى !!أم إلى عدو ملكته
أمرى !! إن لم يكن بك على غضب فلاأبالى
أعوذ بنور وجهك الذى أشرقت له الظلمات !! وصلح عليه أمر الدنيا والآخرة!! أن ينزل بى سخطك !! أو يحل على غضبك !! لك العتبى حتى ترضى !!
ولاحول ولاقوة إلا بالله العلى العظيم !!
شكرا لكى تذكيرنا بما ننسى نحو الله

الملاك الحزين يقول...

إمرأه من ثلج


ربنا يخليكى حبيبتى

عارفه انك صاحبة واجب

الملاك الحزين يقول...

ريمان


معلهش يا حبيبتى
المهم انه بيوصل وده الاهم

مش عارفه مدونتى عمله ايه فى الناس

ههههههههههههههههههههههه

حقد

الملاك الحزين يقول...

ريمان


ربنا يعزك يارب ويسعدك حبيبتى ويكرمك خير يارب
انتى فعلا ونعمه الاخت اللى نادر بالوجود الاقى زيك والله يا ريمو


ربنا يخليكى ليا
ومش تقلقى عليا كله تمام زى ما قولتيلى


احبك فى الله

الملاك الحزين يقول...

خواطر شابه

جعلها الله بميزان حسانتك اختى حبيبتى
نورتى

الملاك الحزين يقول...

كلمات من نور


اختى الحبيبه
انتى كمان وحشتينى اوووى

وعارفه انى مقصره معاكى ياريت متزعليش
بجد نورتى الدنيا كلهااااااااااااا

الملاك الحزين يقول...

مرايتى


الله يكرمك يارب
ويارب يتقبل منك امين يارب العالمين

الملاك الحزين يقول...

احاسيس ايوشه


ونعمه بالله ايات
ربنا يريح بالك

انا كويسه مش تقلقى عليا

الملاك الحزين يقول...

well


ونعمه بالله

الملاك الحزين يقول...

مصعب صلاح

هههههههههههه

صباح الصباح

انت لسه شفت حاجه اللى جايلك العن

ولاذم تقفلها على يدى

هع هع

الملاك الحزين يقول...

اقدم عاصمة فى الحب


ربنا يخليك

وانت كمان كل دول والله

ربنا يسعدك يارب ويريح قلبك

الملاك الحزين يقول...

احوال الهدى

ههههههههه

المهم انك جيت وده الاهم
نورت يا باشا

الملاك الحزين يقول...

هيثم رمضان


اللهم امين يارب العالمين
ربنا يتقبل
نورت ياهيثم

الملاك الحزين يقول...

Hesham


يارب يارب

اللهم امين يارب العالمين

الملاك الحزين يقول...

star in the sky

وحشتينى يا ارق كاتبه

بدعليك من قلبى والله
ربنا يريح بالك ويهديكى للطريق السليم يارب

الملاك الحزين يقول...

زهور الامل


ربنا يتقبل يارب
وحشتينى اووووووووووى

الملاك الحزين يقول...

فاروق بن النيل


اهلا استاذى الفاضل

ربنا يتقبل منك يارب
ويهدينا للطريق السليم

نورتنى جامد

مصعب صلاح يقول...

السلام عليكم
افتكر ان اغنية اشوف فيك يوم دي موجهة ليا مش كدا

مصعب صلاح يقول...

وصلت الان قوات الجنرال مصعب صلاح

مصعب صلاح يقول...

هجووووووووووووووم

مصعب صلاح يقول...

لو هنلعب مع بعض اللعبة دي أنا موافق
بس اشربي

مصعب صلاح يقول...

النهاردة القوات تعبانة لأن كان فيه شغل كبير
فهترتاح شوية لكن الهجوم بكرة هيكون أخطر

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...

ربنا يكرمك يا حبيبتى ويخفف عنك وينولك كل ما تتمنى يارب

دعاء العطار يقول...

فإن مع العسر يسرا ان مع العسر يسرا

ربنا يفرج همك وهم كلللل المسلمين يااارب

ياريت تكونى بخير

الشاعر الفنان أحمد فتحى فؤاد يقول...

إيناس القمر

غفر الله لك و لنا و عافاك و عافاك مما إبتلى به غيرنا
أمين يا رب العالمين

الشاعر الفنان أحمد فتحى فؤاد يقول...

اللهم اشفى مرضانا و جميع مرضى المسلمين
وفرج هم كل المهمومين وفك كرب المكروبين

وارحمنا وارحم موتانا و جميع موتى المسلمين
أمين يا رب العالمين

من فرجكربة أخيه فى الدنيا .. فرج الله كربته فى الأخرة

تسلم إيدك يا بنتى
دائما متألقة

شكرا لك

مصعب صلاح يقول...

صباح البقلاوة

مصعب صلاح يقول...

طب انا اتريقت على كلامك استاذة ايناس

مصعب صلاح يقول...

انتى بتستغلي اني ثانوية عامية ومشغول

مصعب صلاح يقول...

أطالب بهدنة لحين عودتي للملاعب

مصعب صلاح يقول...

الاحتلال ظالم وانا ارفض الظلم

مصعب صلاح يقول...

الاجابة ع التاج فرض

مصعب صلاح يقول...

استاذن
عندي درس رياضة
ادع لي

مصعب صلاح يقول...

مع انه مفيش حد يدعي للمحتل بس ادعيلي

بــــ الخطاب ــن يقول...

السلام عليكم فى البدايه
ويارب تكونى بخير انتى وكل زوارك الكرام
"يــارب" من مهدئات الأعصاب أنطق حروفها فأشعر بالدفئ بعدها وأسعى أن أعمل بحقها وأن أرطب لسانى بذكرها

الملاك الحزين يقول...

طوبه فضه وطوبه دهب

ربنا يخليكى حبيبتى تسلمى يارب

الملاك الحزين يقول...

بن الخطاب



ربنا يتقبل منك يارب
اااااااااااااااامييييييييييين

الملاك الحزين يقول...

دعاء العطار


يارب حبيبتى ربنا يسعدك يارب

الملاك الحزين يقول...

الشاعر الفنان أحمد فتحى فؤاد


يااااااااااااااارب
ربنا يتقبل

الملاك الحزين يقول...

الشاعر الفنان أحمد فتحى فؤاد


حمدالله على سلامتك وبلاش تغيب تانى عشان خاطرى

ربنا يريح قلبك يارب ويبعد عنك اى حزن

الملاك الحزين يقول...

مصعب صلاح


ربنا يوفقك يارب ويكرمك بدعليك من كل قلبى انتى اخوايا يا ابو صلاح

الملاك الحزين يقول...

مصعب صلاح


يعنى افهم من كده انك خلاص ناويت الاستسلام


هاااااااااااااااااا
؟

الملاك الحزين يقول...

مصعب صلاح


انا برده بقول الطيب احسن

هناخد منها ايه

كلمة صدق يقول...

السلام عليكم اناجيت غلطانة ياامى انك ربتينى كويس ممكن لا واللةيجب ان تفخرى بهذا لانك الان من النادرين للاسف الان تربيتنا احتلفت كثيراهذة الايام زمان وانا رايح المدرسة كانت امى تعطينى سندوتش لى والاخر لزميلى اللى جنبى حفاظا على شعورةوانا كنت فى الابتدائية مش فاهم ليةالان فهمتها كثيرا الان الام توصى ابنهاصحبك لو خد منك حاجة اضربة....انا خلصت ومش عارف انا بقول اية معلش خطرفة المهم ربنا يشملنا بدعائك الجميل لانك جميلة وطول عمرك احساسك جميل وشكرا يارب تكونى فكرانى

م/محمود فوزى يقول...

السلام عليكم
ازيك ياايناس
معلش انا انشغلت شويه واتاخرت فى التعليق
طبعا كلنا محتاجين الدعاء دايما والافضل ندعى للاخرين برضه فهو خير لهم ولنا
فلما ندعى لحد تانى فيه ملايكه تدعى لنا

طبعا السعاده مش هاتبقى فى كل الاوقات وممكن نلاقى يوم حزين
برضه لازم نعرف ان الاحزان مش فى كل الاوقات ونحاول اننا نتغلب عليها

ربنا يطمنا عليكي
ربنا يكرمك ويوفقك