الحب الحلال

الحب الحلال

الجمعة، 23 أبريل 2010

هى دى النهاية ($_$) U ♥



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
عندما تشعر بالضياع
أبحث جاهدآ عن نفسك
سوف تكتشف إنك موجود
وإنه من المستحيل أن تضيع
وفى قلبك إيمان بالله
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
أنا أتشرفت إنى أتعرفت على ناس كتير
قوووى بالتدوين من أحب الناس لقلبى
بس ســـــــــــامحونى
لأن دى النهايه
سوف تكـــون هذة الصفحة
صفحة لذكرياتنا
صفحة لـ نسترجع بها
كل ما نــريد استــرجاعه
صفحة نسترجع بها ذكــرى
مــوقف .. فـــرح
صفحة تجـــمع ذكرياتنا سويــاً
صفحة الوداع
مش أقدره أكمل
لأنى تعبت أووى
وأتخدعت فى ناس
كنت فاكرهم ناس كويسه
بس للأسف
طعنونى ووجعونى جامد
وصحيت على جرح وألم كبير
أنا جوايا جرح كبير
صعب إنه يتلم
أقول للى جرحونى
مبروك
أنتم الفايزين
وأنا اللى خسرت نفسى
إنى عرفتكم
بجد مبروك عليكوا
*********
متزعلوش منى بجد
هكون معاكم بقلبى

وهتوحشووووونى

بصراحه أنا مش راضيه أقفلها

عشان تكون ذكرى تفتكرونى بها

أستودعكم عند الذى لاتضيع عنده الودائع
أحبكم فى الله
//
\\
//
//
بقايا روح
المخدوعه
إيناس

($_$) U ♥